Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Proza
(15)
Komiksy i książki obrazkowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(22)
wypożyczone
(7)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(2)
Wypożyczalnia dla Dzieci
(20)
Wypożyczalnia F1
(1)
Wypożyczalnia F2
(7)
Czytelnia Ogólna
(1)
Autor
Hatłas-Czyżewska Joanna
(7)
Hikiert-Bereza Anna
(7)
Stuart S. D
(7)
Eliopulos Nick
(6)
Flowers Luke
(6)
Hill Chris
(2)
Parvela Timo (1964- )
(2)
Pitkanen Pasi
(2)
Sortland Bjorn (1968- )
(2)
Braun-Gałkowska Maria (1939- )
(1)
Brown Box
(1)
Chamielec Grażyna
(1)
Dybula Marta
(1)
Flamma Adam
(1)
Gudsnuk Kristen
(1)
Kiuru Iwona
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Kurasiński Artur
(1)
Langa Sebastian
(1)
Laniado Nessia
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Niemira Karolina
(1)
Partyka Jacek
(1)
Pełka Piotr
(1)
Pietra Gianfilippo
(1)
Tashjian Jake (1994- )
(1)
Tashjian Janet (1956- )
(1)
Ulfik-Jaworska Iwona
(1)
Wasilkowska Katarzyna
(1)
Wiejak Urszula
(1)
Wojciechowski Adrian
(1)
Wróbel Marcin (1977- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
9-13 lat
(19)
Młodzież
(19)
Dorośli
(2)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(15)
Literatura polska
(4)
Literatura fińska
(2)
Literatura norweska
(2)
Temat
Fantastyka
(2065)
Kobieta
(1831)
Trudne sytuacje życiowe
(1458)
Tajemnica
(1429)
* książki mówione
(1247)
Gry komputerowe
(-)
Przyjaźń
(1188)
Miłość
(1168)
Śledztwo i dochodzenie
(1109)
Literatura polska
(1035)
Rodzina
(1007)
Polska
(909)
Zabójstwo
(720)
Uczucia
(654)
Wybory życiowe
(543)
II wojna światowa (1939-1945)
(536)
Policjanci
(530)
Dzieci
(522)
Życie codzienne
(484)
powieść amerykańska
(476)
powieść polska
(469)
Wojna 1939-1945 r.
(460)
Rodzeństwo
(441)
Relacje międzyludzkie
(436)
Dziecko
(429)
Zwierzęta
(422)
Dziewczęta
(420)
Sekrety rodzinne
(420)
Nastolatki
(406)
Żydzi
(402)
poezja dziecięca polska
(336)
@ książka z autografem
(331)
Magia
(318)
opowiadanie dziecięce polskie
(317)
Osoby zaginione
(310)
Małżeństwo
(302)
Poezja polska
(297)
Uczniowie
(293)
poezja polska
(291)
Pisarze polscy
(290)
Pomaganie
(286)
Język polski
(282)
literatura polska
(276)
powieść młodzieżowa polska
(271)
Władcy
(262)
powieść angielska
(257)
Literatura
(248)
Polacy za granicą
(244)
Relacja romantyczna
(244)
Kultura
(242)
Młodzież
(238)
Chłopcy
(235)
Wychowanie w rodzinie
(228)
Poszukiwania zaginionych
(225)
* dokumenty audiowizualne
(224)
Marzenia
(224)
Sztuka
(219)
Historia
(216)
Filozofia
(215)
Mężczyzna
(211)
Komiksy
(208)
Krainy i światy fikcyjne
(208)
Dziennikarze
(206)
Powroty
(199)
Podróże
(197)
wojna 1939-1945 r.
(194)
Zwłoki
(192)
Zemsta
(191)
Powieść polska
(190)
Boże Narodzenie
(187)
Politycy
(187)
Walka
(186)
Polityka
(184)
powieść młodzieżowa amerykańska
(183)
Psy
(182)
Wojsko
(182)
Matki i córki
(181)
Teatr polski
(181)
fantastyka
(181)
Prywatni detektywi
(178)
Kłamstwo
(176)
Fotografia polska
(172)
Seryjni zabójcy
(171)
Poczucie straty
(169)
opowiadanie dziecięce amerykańskie
(169)
Śmierć
(166)
film dla dzieci i młodzieży
(165)
Dąbrowskie, Zagłębie
(164)
Stosunki interpersonalne
(164)
Policja
(161)
Aktorzy polscy
(160)
Spisek
(159)
Aktorzy
(158)
Wakacje
(158)
Uprowadzenie
(157)
Arystokracja
(156)
Dojrzewanie
(154)
Dramat polski
(154)
Obyczaje i zwyczaje
(154)
Społeczności lokalne
(154)
Śląsk, Górny
(154)
Temat: dzieło
Wiedźmin (film)
(1)
Temat: czas
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Powieść przygodowa
(13)
Powieść
(4)
Fantastyka
(2)
Komiks
(2)
Komiks biograficzny
(1)
Powieść graficzna
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Kultura i sztuka
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Ogólna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.922.7/.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Tetris” to jedna z najdoskonalszych i najpopularniejszych gier wideo w historii. Prosta, ale niezwykle wciągająca. Niekończąca się łamigłówka, od której uzależniły się miliony graczy na całym świecie. Choć powstała 35 lat temu, do dziś cieszy się wielką popularnością. Z tym, że teraz najczęściej gra się w nią nie na komputerze, a na telefonie. Wystarczy spędzić z „Tetrisem” trochę czasu, by wszędzie widzieć spadające bloki o charakterystycznych kształtach. By zacząć o nich śnić. Aleksiej Pażytnow stworzył „Tetrisa” w 1984 roku w zasadzie przypadkiem, pracując tak naprawdę nad oprogramowaniem dla radzieckiego rządu. Gra natychmiast podbiła serca jego współpracowników, którzy nie mogli się od niej oderwać, zawalając obowiązki służbowe. „Tetris” szybko wyciekł za żelazną kurtynę i wzbudził pożądanie gigantów ówczesnej cyfrowej rozrywki. Pragnęły jej Nintendo, Atari, Sega - najważniejsi w tamtych czasach wydawcy gier. Komiks Boxa Browna to fascynująca i wciągająca opowieść o przebłysku geniuszu, wojnie o prawa do wydania gry - pełnej potajemnych wizyt w Moskwie, sekretnych umów, niezliczonych nieporozumień i bezczelnych kradzieży - ale także o roli gier w sztuce, kulturze i przemyśle czy w życiu człowieka w ogóle.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-91 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HarperKids)
(Minecraft)
(Oficjalna Przygoda Minecrafta)
Stanowi cz. 4 cyklu Kroniki Woodsword, cz. 1 pt.: W świecie gry, cz. 2 pt.: Noc nietoperzy, cz. 3 pt.: Na głęboką wodę, cz. 5 pt.: Zagadka lochów, cz. 6 pt.: Ostatnie starcie.
Portali otwarcie… światów starcie! Brzmi niewiarygodnie, ale Król Przywoływaczy odnalazł drogę do realnego świata! Jodi za wszelką cenę chce się dowiedzieć, kim jest tajemnicza postać, lecz rozwiązanie tej zagadki będzie trudniejsze, niż mogła przypuszczać… Czy to możliwe, że złowrogim mobem jest jeden z jej przyjaciół?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. przyg. (1 egz.)
Wypożyczalnia F2
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. przyg. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HarperKids)
(Minecraft)
(Oficjalna Przygoda Minecrafta)
Stanowi cz. 3 cyklu Kroniki Woodsword, cz. 1 pt.: W świecie gry, cz. 2 pt.: Noc nietoperzy, cz. 4 pt.: Mob w maszynie, cz. 5 pt.: Zagadka lochów, cz. 6 pt.: Ostatnie starcie.
Mapa obiecuje skarb… i jest źródłem przygód! Gdy pięciu graczy w Minecrafta podąża za wskazówkami odczytanymi z mapy, okazuje się, że podwodna misja ma związek z ich nowym szkolnym projektem naukowym! Niestety, szybko pojawiają się problemy. Przyjaciele nie są bezpieczni w obu światach…
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. przyg. (1 egz.)
Wypożyczalnia F2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. przyg. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HarperKids)
(Minecraft)
(Oficjalna Przygoda Minecrafta)
Stanowi cz. 2 cyklu Kroniki Woodsword, cz. 1 pt.: W świecie gry, cz. 3 pt.: Na głęboką wodę, cz. 4 pt.: Mob w maszynie, cz. 5 pt.: Zagadka lochów, cz. 6 pt.: Ostatnie starcie.
Zombie nadchodzą… podobnie jak nietoperze! Gdy szkołę piątki przyjaciół nawiedza chmara nietoperzy, a ich osadę w świecie Minecrafta atakuje horda zombie, gracze muszą zadać sobie pytanie: kto stoi za tymi koszmarnymi wypadkami… i czy będzie dziś lekcja matematyki?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. przyg. (1 egz.)
Wypożyczalnia F2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. przyg. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HarperKids)
(Minecraft)
(Oficjalna Przygoda Minecrafta)
Stanowi cz. 6 cyklu Kroniki Woodsword, cz. 1 pt.: W świecie gry, cz. 2 pt.: Noc nietoperzy, cz. 3 pt.: Na głęboką wodę, cz. 4 pt.: Mob w maszynie, cz. 5 pt.: Zagadka lochów.
Zbliża się ostateczne starcie… walka będzie się toczyć o najwyższą stawkę! Król Przywoływaczy wszedł w posiadanie bardzo potężnego bloku. Czy Morgan i Ash wraz z resztą ekipy zdołają ocalić niezwykły minecraftowy świat? Tymczasem w świecie rzeczywistym na przyjaciół spada wstrząsająca wiadomość. Czy nagła zmiana będzie oznaczała koniec gry… czy może początek czegoś nowego?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. przyg. (1 egz.)
Wypożyczalnia F2
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. przyg. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HarperKids)
(Minecraft)
(Oficjalna Przygoda Minecrafta)
Stanowi cz. 1 cyklu Kroniki Woodsword, cz. 2 pt.: Noc nietoperzy, cz. 3 pt.: Na głęboką wodę, cz. 4 pt.: Mob w maszynie, cz. 5 pt.: Zagadka lochów, cz. 6 pt.: Ostatnie starcie.
Gra jest realna… podobnie jak niebezpieczeństwo! Czwórka wytrawnych graczy z Minecrafta ma pewien sekret: dzięki specjalnym goglom do rzeczywistości wirtualnej może się przenieść do swojej ulubionej gry! Gdy jednak przestaje być ona jedynie zabawą, ich jedyną szansą na przetrwanie okaże się pomoc nowej koleżanki ze szkoły…
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. przyg. (1 egz.)
Wypożyczalnia F2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. przyg. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HarperKids)
(Minecraft)
(Oficjalna Przygoda Minecrafta)
Stanowi cz. 5 cyklu Kroniki Woodsword, cz. 1 pt.: W świecie gry, cz. 2 pt.: Noc nietoperzy, cz. 3 pt.: Na głęboką wodę, cz. 4 pt.: Mob w maszynie, cz. 6 pt.: Ostatnie starcie.
Im jaśniejszy blask reflektorów… tym mroczniejszy loch! Cała szkoła żyje przygotowywanym właśnie spektaklem, jednak myśli Po i jego przyjaciół zaprząta coś zupełnie innego. Źródło potęgi Króla Przywoływaczy jest ukryte w zabójczo groźnych lochach. A im głębiej przyjaciele się w nie zapuszczają, tym bardziej utwierdzają się w przekonaniu, że ktoś ich śledzi - i to na każdym kroku!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. przyg. (1 egz.)
Wypożyczalnia F2
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. przyg. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiedźmin : historia fenomenu / Adam Flamma. - Wrocław : Wydawnictwo Dolnośląskie, copyright 2020. - 503 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Wiedźmin jest dla Polaków tym, czym Superman dla Amerykanów i Asteriks dla Francuzów: narodową marką o zasięgu globalnym. Nie stał się nią od razu; szlak ku wielkości był trudny i pełen niebezpieczeństw. Ostatecznie jednak Geralt z Rivii, łowca potworów, osiągnął coś, co udało się nielicznym. Stał się ikoną gatunku fantasy i najlepszym polskim towarem eksportowym.Adam Flamma opisuje genezę fenomenu Wiedźmina, odsłania kulisy powstawania opowiadań, powieści, komiksów, gier, filmu i seriali. Rozkłada popularność Białego Wilka na czynniki pierwsze i tłumaczy, dlaczego Andrzej Sapkowski, powołując go do życia, nie popełnił żadnego błędu.Bogato ilustrowana, pełna ciekawostek i nieznanych faktów książka zawiera również 17 wywiadów, m.in. z samym Andrzejem Sapkowskim, a także z Bogusławem Polchem, Markiem Brodzkim, Jackiem Rozenkiem, Tomaszem Bagińskim i muzykami Percival Schuttenbach. Dzięki tym ludziom o Geralcie z Rivii słyszeli wszyscy miłośnicy kultury popularnej pod każdą szerokością geograficzną.To pierwsza i jedyna biografia Wiedźmina. Biografia, na którą w pełni zasłużył. I na którą wszyscy czekali.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1(091) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; 1940)
Cahira i Orion to bliźnięta uczące się sztuki polowania na potwory pod okiem Senana Skrupulatnego. Po trudnej walce ich mentor pada ofiarą zaklętego withera – od tej pory rodzeństwo jest zdane tylko na siebie! Brat i siostra wyruszają na misję, aby przywrócić swojego mistrza do życia, a po drodze znajdują niespodziewanego sojusznika. Trafiają do podziemnego domu dziewczyny o imieniu Atria skazanej na los przynęty dla potworów. Cahira i Orion przekonują ją, by dołączyła do nich i wykorzystała swoje zdolności do zwabienia zaklętego withera… Ona zaś chce się nauczyć, jak chronić się przed mobami, które pragną ją dopaść.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-91 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twój pierwszy komiksowy podręcznik programowania! Nauki ścisłe, technologia i fajne gadżety elektroniczne nie są tyko dla dorosłych. Razem z Różą zdobywaj wiedzę o świecie technologii - smartfonach, grach i mediach społecznościowych. Jak napisać grę komputerową? Jak używać poczty internetowej? Jak działa sieć komputerowa? Jak bezpiecznie korzystać z mediów społecznościowych? Czy wkrótce naszą pracę będą wykonywać roboty, a po drogach będą się poruszać wyłącznie pojazdy autonomiczne? Czym jest sztuczna inteligencja? Co sprawia, że możemy korzystać z telefonów komórkowych? Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedzi w tej książce! Róża przeżywa przygody, uczy się i jest ciekawa świata - zupełnie jak ty! Róża chodzi do szkoły podstawowej, dużo mówi i zadaje jeszcze więcej pytań, bo interesuje się tym, co ją otacza. Wraz z jej najbliższą rodziną i przyjaciółmi odkryjesz tajemnice cyfrowego świata. Dowiesz się, jak tworzy się programy komputerowe, poznasz zasady bezpiecznego korzystania z sieci, mediów społecznościowych i gier wideo oraz przekonasz się, że nowoczesnych technologii wcale nie trzeba się bać. A przy okazji nauczysz się programować w scratchu! Naucz się programować. Poznaj serwis społecznościowe. Dowiedz się, jak działa internet. Zadbaj o bezpieczeństwo w sieci. Nie bój się nowoczesnych technologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-91 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niesamowita kosmiczna przygoda! Bądź częścią historii! Klimat na Ziemi się zmienia, zniszczona i przeludniona planeta nie zdoła wyżywić swoich mieszkańców. Ludzkości grozi zagłada. Nastolatki na całym świecie grają w arcytrudną grę komputerową Kepler62. Trzynastoletni Ari i jego młodszy brat Joni cudem zdobywają grę. Podejmują wyzwanie i rozpoczyna się wyścig z czasem. Czy uda im się przejść na najwyższy poziom? I czy nagroda okaże się warta wysiłku? Fińsko-norweskie trio autorów stworzyło fascynujący świat, w którym przyjaźń zostaje poddana niezwykłej próbie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FAN. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nastolatki na całym świecie grają w arcytrudną grę komputerową KEPLER62. Marie ma 14 lat i bardzo chce dotrzeć na ostatni poziom gry. Używa do tego niekonwencjonalnych metod. Wśród dzieci szerzą się opowieści o tajemniczej wyprawie na odległą planetę. Czy to prawda? Co kryje pilnie strzeżona Strefa 51 i czy zasługuje na swoją reputację?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FAN. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stanowi cz. 3 cyklu Przygody w świecie Minecrafta, cz. 1 pt.: Herobrine powstaje
Josh, Andre i Suzy przemierzają niedostępny dla innych graczy świat Minecrafta, zamieszkany przez inteligentne, samodzielnie rozwijające się moby. Poszukują Herobrine'a, który przebywa tam już od ponad stu lat (czasu gry) i w każdej chwili może przejąć kontrolę nad całym Internetem. Docierają do kolejnego miasta i dowiadują się, że jest ono oblężone przez creepery. Starając się pomóc osadnikom, trojka bohaterów odkrywa straszną prawdę: ataki potworów są sterowane przez kogoś opętanego żądzą władzy. Dzięki ogromnemu sukcesowi powieści „Herobrine powstaje” oraz żądaniom czytelników, pragnących wiedzieć, jak akcja potoczy się dalej, „Przygody w świecie Minecrafta” rozrosły się w serię książek. Każda z nich jest odcinkiem większej historii. Czy trójce dziesięciolatków uda się powstrzymać Herobrine'a? Czy jeden z najgroźniejszych bossów gier wideo zagrozi ludzkości?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. przyg. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stanowi cz. 1 cyklu Przygody w świecie Minecrafta
Josh i Andre, dziesięcioletni bliźniacy, uwielbiają grać w Minecrafta. Ich ojciec, pan Hale, pracuje w rządowym laboratorium, w którym testowany jest superkomputer do symulacji wirtualnej rzeczywistości. Jest to jedyny taki sprzęt na świecie i w danym momencie korzystać z niego może tylko jedna osoba. Pewnego dnia chłopcy dostają się na chroniony hasłem serwer, zawierający pierwotną wersję Minecrafta, stworzoną osobiście Notcha. Jedyną wersję, w której podobno aktywnie działa Herobrine. Bliźniacy odkrywają tam coś, czego się nie spodziewali... „Herobrine powstaje”, pierwszy tom serii „Przygody w świecie Minecrafta”, jest krótką powieścią, zrodzoną w twórczym umyśle Steve'a DeWintera (piszącego pod pseudonimem S.D. Stuart), której pełna zaskakujących zwrotów akcja rozgrywa się w rzeczywistości gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. przyg. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F1
Brak informacji o dostępności: sygn. przyg. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stanowi cz. 4 cyklu Przygody w świecie Minecrafta, cz. 1 pt.: Herobrine powstaje
Josh, Andre i Suzy przemierzają niedostępny dla innych graczy świat Minecrafta, zamieszkany przez inteligentne, samodzielnie rozwijające się moby. Poszukują Herobrine'a, który przebywa tam już od ponad stu lat (czasu gry) i w każdej chwili może przejąć kontrolę nad całym Internetem. W drodze do Silverrock spotykają smoka i dokonują kolejnego niepokojącego odkrycia... Dzięki ogromnemu sukcesowi powieści „Herobrine powstaje” oraz żądaniom czytelników, pragnących wiedzieć, jak akcja potoczy się dalej, „Przygody w świecie Minecrafta „rozrosły się w serię książek. Każda z nich jest odcinkiem większej historii. Czy trójce dziesięciolatków uda się powstrzymać Herobrine'a przed podbojem świata Minecrafta? Czy ludzkość znajdzie się na łasce jednego z najpotężniejszych bossów gier wideo, jacy kiedykolwiek zostali stworzeni?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. przyg. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stanowi cz. 5 cyklu Przygody w świecie Minecrafta, cz. 1 pt.: Herobrine powstaje
Josh, Andre i Suzy przemierzają niedostępny dla innych graczy świat Minecrafta, zamieszkany przez inteligentne, samodzielnie rozwijające się moby. Poszukują Herobrine'a, który przebywa tam już od ponad stu lat (czasu gry) i w każdej chwili może przejąć kontrolę nad całym Internetem. Udaje im się ustalić miejsce jego pobytu, ale wtedy cała trójka zaczyna mieć naprawdę pważne kłopoty... Dzięki ogromnemu sukcesowi powieści „Herobrine powstaje” oraz żądaniom czytelników, pragnących wiedzieć, jak akcja potoczy się dalej, „Przygody w świecie Minecrafta” rozrosły się w serię książek. Każda z nich jest odcinkiem większej historii. Czy trójce dziesięciolatków uda się powstrzymać Herobrine'a przed podbojem świata Minecrafta? Czy ludzkość stanie przed zagrożeniem ze strony jednego z najpotężniejszych bossów gier wideo, jacy kiedykolwiek zostali stworzeni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. przyg. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stanowi cz. 6 cyklu Przygody w świecie Minecrafta, cz. 1 pt.: Herobrine powstaje
Josh, Andre i Suzy przemierzają niedostępny dla innych graczy świat Minecrafta, zamieszkany przez inteligentne, samodzielnie rozwijające się moby. Po dramatycznych wydarzeniach w mrocznej świątyni zostają rozdzieleni. Josh i Andre udają się wraz z Larissą na poszukiwanie Dylana, by wydobyć z niego informacje o pochodzeniu smoków. Suzy natomiast podróżuje z Herobrine'em. Niespodziewanie bliźniacy trafiają do miejsca, w którym już wcześniej byli. Okazuje się, że kryje ono więcej tajemnic, niż mogliby przypuszczać. Dzięki ogromnemu sukcesowi powieści „Herobrine powstaje” oraz żądaniom czytelników, pragnących wiedzieć, jak akcja potoczy się dalej, „Przygody w świecie Minecrafta” rozrosły się w serię książek. Każda z nich jest odcinkiem większej historii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. przyg. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej