Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci
(4)
Autor
Dżdża Joanna (1988- )
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Kurasiński Artur
(1)
Langa Sebastian
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Niemira Karolina
(1)
Pełka Piotr
(1)
Tashjian Jake (1994- )
(1)
Tashjian Janet (1956- )
(1)
Wiejak Urszula
(1)
Wojciechowski Adrian
(1)
Świć Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
6-8 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
Młodzież
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Fantastyka
(2064)
Kobieta
(1843)
Trudne sytuacje życiowe
(1471)
Tajemnica
(1442)
* książki mówione
(1247)
Programowanie (informatyka)
(-)
Przyjaźń
(1200)
Miłość
(1181)
Śledztwo i dochodzenie
(1112)
Literatura polska
(1035)
Rodzina
(1013)
Polska
(909)
Zabójstwo
(724)
Uczucia
(658)
Wybory życiowe
(548)
II wojna światowa (1939-1945)
(540)
Policjanci
(533)
Dzieci
(525)
Życie codzienne
(487)
powieść amerykańska
(476)
powieść polska
(469)
Wojna 1939-1945 r.
(460)
Rodzeństwo
(445)
Relacje międzyludzkie
(437)
Dziecko
(429)
Sekrety rodzinne
(427)
Dziewczęta
(426)
Zwierzęta
(423)
Nastolatki
(416)
Żydzi
(402)
poezja dziecięca polska
(336)
@ książka z autografem
(331)
Magia
(319)
opowiadanie dziecięce polskie
(317)
Osoby zaginione
(310)
Małżeństwo
(303)
Poezja polska
(297)
Uczniowie
(294)
Pomaganie
(293)
poezja polska
(291)
Pisarze polscy
(290)
Język polski
(282)
literatura polska
(276)
powieść młodzieżowa polska
(271)
Władcy
(262)
powieść angielska
(257)
Relacja romantyczna
(249)
Literatura
(248)
Polacy za granicą
(246)
Kultura
(242)
Młodzież
(238)
Chłopcy
(235)
Wychowanie w rodzinie
(228)
Marzenia
(227)
Poszukiwania zaginionych
(225)
* dokumenty audiowizualne
(224)
Sztuka
(219)
Historia
(217)
Filozofia
(215)
Mężczyzna
(212)
Komiksy
(208)
Krainy i światy fikcyjne
(208)
Dziennikarze
(205)
Powroty
(203)
Podróże
(199)
wojna 1939-1945 r.
(194)
Zwłoki
(193)
Zemsta
(192)
Powieść polska
(190)
Boże Narodzenie
(189)
Politycy
(188)
Walka
(188)
Matki i córki
(184)
Polityka
(184)
Psy
(184)
powieść młodzieżowa amerykańska
(183)
Prywatni detektywi
(182)
Wojsko
(182)
Teatr polski
(181)
fantastyka
(181)
Kłamstwo
(176)
Fotografia polska
(172)
Poczucie straty
(172)
Seryjni zabójcy
(172)
opowiadanie dziecięce amerykańskie
(169)
Śmierć
(169)
film dla dzieci i młodzieży
(165)
Dąbrowskie, Zagłębie
(164)
Stosunki interpersonalne
(164)
Policja
(161)
Spisek
(161)
Aktorzy polscy
(160)
Dojrzewanie
(159)
Aktorzy
(158)
Wakacje
(158)
Uprowadzenie
(157)
Arystokracja
(156)
Społeczności lokalne
(155)
Zjawiska paranormalne
(155)
Dramat polski
(154)
Obyczaje i zwyczaje
(154)
Gatunek
Gry edukacyjne
(1)
Komiks
(1)
Poradnik
(1)
Powieść
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Twój pierwszy komiksowy podręcznik programowania! Nauki ścisłe, technologia i fajne gadżety elektroniczne nie są tyko dla dorosłych. Razem z Różą zdobywaj wiedzę o świecie technologii - smartfonach, grach i mediach społecznościowych. Jak napisać grę komputerową? Jak używać poczty internetowej? Jak działa sieć komputerowa? Jak bezpiecznie korzystać z mediów społecznościowych? Czy wkrótce naszą pracę będą wykonywać roboty, a po drogach będą się poruszać wyłącznie pojazdy autonomiczne? Czym jest sztuczna inteligencja? Co sprawia, że możemy korzystać z telefonów komórkowych? Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedzi w tej książce! Róża przeżywa przygody, uczy się i jest ciekawa świata - zupełnie jak ty! Róża chodzi do szkoły podstawowej, dużo mówi i zadaje jeszcze więcej pytań, bo interesuje się tym, co ją otacza. Wraz z jej najbliższą rodziną i przyjaciółmi odkryjesz tajemnice cyfrowego świata. Dowiesz się, jak tworzy się programy komputerowe, poznasz zasady bezpiecznego korzystania z sieci, mediów społecznościowych i gier wideo oraz przekonasz się, że nowoczesnych technologii wcale nie trzeba się bać. A przy okazji nauczysz się programować w scratchu! Naucz się programować. Poznaj serwis społecznościowe. Dowiedz się, jak działa internet. Zadbaj o bezpieczeństwo w sieci. Nie bój się nowoczesnych technologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-91 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kodowanie na dywanie : w przedszkolu, w szkole i w domu / Anna Świć. - Opole : Wydawnictwo Nowik, 2017. - 56 stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm.
Gdzie ukrył się kod? Jak go znaleźć? Co on właściwie oznacza? Jak go stworzyć? Coraz częściej temat kodowania, programowania przewija się w rozmowach rodziców, nauczycieli, w mediach. Od września 2017 nauką programowania objęci zostaną wszyscy uczniowie szkół podstawowych. Jak mogą wyglądać takie zajęcia? Czy zawsze do ich przeprowadzenia niezbędny jest sprzęt komputerowy? Absolutnie nie, podstawowe zagadnienia programistyczne można wdrażać podczas zabaw bazujących na aktywności uczniów – bez użycia tabletów, smartfonów czy komputerów. Zabawy wprowadzające dzieci w świat kodowania sprawdzą się zarówno w przedszkolu, szkole jak i w domu, trzeba je tylko starannie dobrać do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci. Jesteś nauczycielem i boisz się wprowadzać elementy kodowania, a może rodzicem, który chciałby spróbować kodowania razem z dzieckiem? Myślę, że ta książka będzie odpowiedzią na Twoje potrzeby. Każdy rozdział to propozycja zabaw z wykorzystaniem innego materiału dydaktycznego. Zabawy pogrupowałam i oznaczyłam symbolami, dzieląc je na odpowiednie dla dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów klas 1-3 i zabawy do wykorzystania w domu, z rodzicami. Należy pamiętać jednak, że podział jest umowny, przygotowany na bazie uśrednionych możliwości dzieci w danym wieku, nie uwzględnia specyfiki danej grupy, potrzeb i możliwości rozwojowych konkretnego dziecka, warto więc przejrzeć wszystkie propozycje aktywności i wybrać te, które będą najlepiej odpowiadać naszym potrzebom. Zachęcam również do potraktowania zaproponowanych przeze mnie zabaw jako bazy, która może być modyfikowana w dowolny sposób. Ostatni rozdział przeznaczyła na zabawy wprowadzające dzieci do pracy z wykorzystaniem komputerów, to taki łącznik między „kodowaniem na dywanie”, a pracą w aplikacjach tabletowych lub na komputerze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Derek otrzymuje nowy, ekscytujący prezent- laptop! Ale jest pewien haczyk: nie ma dostępu do internetu, nie może go więc ani używać do grania, ani nie może ściągnąć żadnej aplikacji. Jeśli chce grać w gry komputerowe - będzie musiał sam je stworzyć. Najgorszy prezent na świecie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. p. 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie z Minecraftem dla dzieci : poziom podstawowy / Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian Wojciechowski. - Wydanie 2. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 230 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Komputrilo Akademia Komputerowa Edu)
Zacznij programować już dziś! To kolejne wydanie książki, która zachwyciła tysiące dzieci i rodziców! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Przekonajcie się o tym wraz z dziećmi – dzięki tej wyjątkowej książce! Zaprezentowane w niej treści i zadania powstały na bazie kilkuletnich doświadczeń zebranych podczas zajęć dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. Choć to przewodnik przeznaczony dla dzieci, może być również świetną pomocą dydaktyczną dla dorosłych towarzyszących swoim pociechom w nauce oraz osób, które po prostu chcą poznać podstawy programowania komputerowego. Łatwo, szybko i praktycznie – właśnie tak nauczycie się programować z tą książką Prosty i przyjemny w nauce edytor graficzny. Efektywna nauka przez zabawę w świecie Minecrafta. Wsparcie w zrozumieniu różnych języków programowania. Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych. Przydatna wiedza matematyczna. Zadania z rozwiązaniami. Zostań programistą i specjalista od Minecrafta!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej