Hobby i czas wolny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(228)
Forma i typ
Gry i zabawki
(167)
Książki
(62)
Publikacje popularnonaukowe
(24)
Poradniki i przewodniki
(19)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(11)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Publikacje informacyjne
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(216)
wypożyczone
(25)
nieokreślona
(10)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(19)
Wypożyczalnia dla Dzieci
(25)
Wypożyczalnia F1
(16)
Wypożyczalnia F2
(184)
Wypożyczalnia F5
(7)
Czytelnia Ogólna
(2)
Autor
Knizia Reiner
(12)
Franz Klemens
(7)
Jaszecka Karolina
(7)
Rosenberg Uwe (1970- )
(7)
Escandell Victor (1971- )
(6)
Quilliams Chris
(6)
Gallo Ana
(5)
Kiesling Michael
(4)
Lohausen Dennis
(4)
Menzel Michael
(4)
Pfister Alexander
(4)
Trzewiczek Ignacy
(4)
Vogt Rolf
(4)
Cardouat Marie
(3)
Cathala Bruno
(3)
Jackson Steve
(3)
Kamigaki Hiro
(3)
Leacock Matt
(3)
Maruyama Chihiro
(3)
Resch Andreas
(3)
Auzans Kristaps
(2)
Bauza Antoine (1978- )
(2)
Beaujannot Gaetan
(2)
Boeckhoff Andrea
(2)
Bogen Steffen
(2)
Dutrait Vincent
(2)
Fiske Anna (1964- )
(2)
Fronia Rafał
(2)
Galewska-Kustra Marta
(2)
Garfield Richard
(2)
Gravel Sophie
(2)
Grobelna Aleksandra
(2)
Innes Andrews
(2)
Jung Alexander
(2)
Klim Andrzej
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Korzeniewski Przemysław
(2)
Kucharski Roman
(2)
Kłos Joanna
(2)
Landowski Zbigniew (1958- )
(2)
Lipińska Joanna
(2)
Matusik Krzysztof
(2)
Moon Alan R
(2)
Moyersoen Frederic
(2)
Musiał Łukasz
(2)
Patzke Anne
(2)
Petersons Reinis
(2)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(2)
Przylipiak Wojciech
(2)
Rangsima Nan
(2)
Rivollet Alain
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Rowling J. K. (1965- )
(2)
Sabate Víctor‪ (1976- )
(2)
Skamander Newt
(2)
Smerdel Sylwia
(2)
Sobel Beth
(2)
Szulc Cezary
(2)
Turska Jadwiga
(2)
Wajs Joanna (1979- )
(2)
Walker-Harding Phil
(2)
Wolff Patrick
(2)
Zeimet Jacques
(2)
Aitch (1986- )
(1)
Alvner Christina (1954- )
(1)
Andre Marc
(1)
Andruszkiewicz Jaro
(1)
Azagary Eric
(1)
Bagiartakis Vangelis
(1)
Baltazar Art
(1)
Baron Tomasz
(1)
Bauza Antoine
(1)
Belane Zambo
(1)
Berretta Rossana
(1)
Biggs Matthew
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Braun Peter
(1)
Błaszczykiewicz Paulina
(1)
Cassar Dan
(1)
Cervenak Alanna
(1)
Chabris Christopher
(1)
Chabris Christopher F
(1)
Chan Maisherly
(1)
Chappell Jon
(1)
Chudyk Carl
(1)
Chvatil Vlaada
(1)
Chvatil Vlaasa
(1)
Cieslik Chris
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Colovini Leo
(1)
Conefrey Mick (1963- )
(1)
Costano Eugeni
(1)
Curla Kristian
(1)
Curto Rosa María (1951- )
(1)
Czajka Stanisław (1926- )
(1)
Dagenais-Lesperance Thomas
(1)
Daulton Adam E
(1)
Dawczak Beata
(1)
Dennen Paul
(1)
Dobra Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(48)
2010 - 2019
(164)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(210)
1901-2000
(17)
1989-2000
(9)
1945-1989
(8)
Kraj wydania
Polska
(228)
Język
polski
(228)
Odbiorca
Dorośli
(201)
Młodzież
(170)
14-17 lat
(167)
9-13 lat
(162)
Dzieci
(113)
6-8 lat
(110)
0-5 lat
(18)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(28)
Literatura angielska
(9)
Literatura amerykańska
(5)
Literatura francuska
(5)
Literatura hiszpańska
(4)
Literatura niemiecka
(1)
Literatura norweska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Literatura węgierska
(1)
Temat
Logika
(7)
Życie codzienne
(7)
Alpinizm
(6)
Alpiniści
(5)
Rękodzieło
(5)
Góry
(3)
Kradzież
(3)
Labirynt
(3)
PRL
(3)
Pakowanie bagażu
(3)
Papieroplastyka
(3)
Podróżnictwo
(3)
Pomaganie
(3)
Prywatni detektywi
(3)
Rośliny doniczkowe
(3)
Stworzenia fantastyczne
(3)
Sztuka
(3)
Sztuka przetrwania
(3)
Trudne sytuacje życiowe
(3)
Wspinaczka (sport)
(3)
Śledztwo i dochodzenie
(3)
@ książka z autografem
(2)
Artyści polscy
(2)
Backpacking
(2)
Dzieci
(2)
Elita społeczna
(2)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(2)
Kultura
(2)
Ludność
(2)
Medytacja
(2)
Obyczaje i zwyczaje
(2)
Pierwsza pomoc
(2)
Rośliny
(2)
Rośliny lekarskie
(2)
Rośliny ozdobne
(2)
Rośliny ozdobne cebulowe
(2)
Rysowanie
(2)
Szachy
(2)
Wypadki w górach
(2)
Węzły i sploty
(2)
Złodzieje
(2)
Życie kulturalne
(2)
Życie seksualne
(2)
Akordy (muzyka)
(1)
Architektura i budownictwo
(1)
Bajka i baśń
(1)
Balkon
(1)
Blogerzy
(1)
Bromeliowate DBN
(1)
Chorzy na nowotwory
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czas strefowy
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czasopismo erotyczne
(1)
Dwudziestolecie międzywojenne (1918-1939)
(1)
Dziewiarstwo ręczne
(1)
Fengshui
(1)
Filatelistyka
(1)
Film pornograficzny
(1)
GPS
(1)
Geografia
(1)
Gitara
(1)
Gitara elektryczna
(1)
Gitarzyści
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Haft
(1)
Harcerstwo
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Historia
(1)
Hodowla roślin
(1)
Hodowla roślin DBN
(1)
Jazda na rowerze
(1)
Joga
(1)
Kaktusy
(1)
Kobieta
(1)
Kompas
(1)
Konsole do gier
(1)
Koszmary senne
(1)
Koła pszczelarzy
(1)
Krasnoludki
(1)
Kukuczka, Cecylia
(1)
Kukuczka, Jerzy (1948-1989)
(1)
Kulinaria
(1)
Kultura materialna
(1)
Kultura popularna
(1)
Literatura popularna
(1)
Mackiewicz, Tomasz (1975-2018)
(1)
Malarstwo (sztuka)
(1)
Mapy
(1)
Marzenia senne
(1)
Małżeństwo
(1)
Miasta
(1)
Miłość
(1)
Moda
(1)
Modelarstwo
(1)
Mudry
(1)
Muzyka
(1)
Temat: czas
1901-2000
(6)
1945-1989
(4)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Andy (góry)
(2)
Himalaje (góry)
(2)
K2 (góra)
(2)
Karakorum (góry)
(2)
Pamir
(2)
Czeladź (woj. śląskie, pow. będziński, gm. Czeladź)
(1)
Górny Śląsk
(1)
Kanczendzanga (góra)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Nanga Parbat (góra)
(1)
Tatry (góry)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(177)
Gry planszowe
(167)
Poradnik
(19)
Publikacje dla dzieci
(15)
Zagadki
(8)
Pamiętniki i wspomnienia
(5)
Bestiariusz
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Blog
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Katalog wystawy
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Listy
(1)
Muzyka na gitarę
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Reportaż
(1)
Sennik
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(580)
Kultura i sztuka
(262)
Hobby i czas wolny
(228)
Geografia i nauki o Ziemi
(226)
Podróże i turystyka
(219)
Socjologia i społeczeństwo
(175)
Medycyna i zdrowie
(156)
Psychologia
(127)
Biologia
(95)
Etnologia i antropologia kulturowa
(88)
Literaturoznawstwo
(83)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(72)
Religia i duchowość
(70)
Edukacja i pedagogika
(67)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(67)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(65)
Kultura fizyczna i sport
(56)
Styl życia, moda i uroda
(48)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(46)
Rozwój osobisty
(35)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(30)
Kulinaria
(26)
Fizyka i astronomia
(25)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(20)
Ochrona środowiska
(19)
Nauka i badania
(16)
Chemia
(14)
Filozofia i etyka
(14)
Inżynieria i technika
(14)
Informatyka i technologie informacyjne
(13)
Zarządzanie i marketing
(9)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(8)
Praca, kariera, pieniądze
(8)
Architektura i budownictwo
(6)
Językoznawstwo
(6)
Dom i ogród
(5)
Matematyka
(5)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Transport i logistyka
(5)
Archeologia
(4)
Rolnictwo i leśnictwo
(4)
Varia
(2)
Czym jest zdrowie i jak o nie dbać? Jak uzyskać równowagę ciała i ducha? Czy rzeczywiście stajemy się tym, co jemy? Jak pozbyć się złych nawyków? Jak radzić sobie z emocjami? Czym jest inteligencja emocjonalna? Jak być zdrowym, szczęśliwym i spełnionym? Jeśli kiedykolwiek nurtowały cię tego typu pytania, to ta książka jest właśnie dla Ciebie! „Coaching zdrowia” to znakomity materiał do pracy nad samorozwojem i nad aspektami psychiki powodującymi różnego rodzaju dolegliwości fizyczne. To inspiracja do podjęcia działań, na które do tej pory brakowało ci sił, czasu czy motywacji. To pomoc w poznaniu i zrozumieniu indywidualnych zależności między tym, jak myślimy i działamy, a tym, w jakiej jesteśmy kondycji – psychicznej, fizycznej i emocjonalnej. To pierwszy krok do tego, by uporządkować wszystkie ważne obszary życia. To doskonały przewodnik pełen ciekawych i motywujących ćwiczeń, przygotowany przez doświadczone i cenione specjalistki. To zaproszenie na coachingową ścieżkę zdrowia. Zacznij dzisiaj dbać o to, kim staniesz się jutro!
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczn
(1)
Styl życia, moda, uroda
(1)
228 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Splendor [Gra karciana] / autor: Marc Andre ; ilustracje: Pascal Quidault. - Buc : JD Editions - Space Cowboys, copyright 2017. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 28 x 22 x 7 cm.
Czas gry 30 min.
Liczba graczy 2-4
Zawartość pudełka: 40 znaczników: 7 znaczników szmaragdów (zielone), 7 znaczników szafirów (niebieskie), 7 znaczników rubinów (czerwone), 7 znaczników diamentów (białe), z znaczników onyksów (czarne), 5 znaczników złota, czyli dżokerów (żółte); 90 kart rozwoju: 40 kart poziomu 1, 30 kart poziomu 2, 20 kart poziomu 3, 10 płytek arystokratów; instrukcja
Zostań jednym z największych handlarzy kamieniami szlachetnymi epoki renesansu. Stań na czele gildii kupieckiej i podejmuj strategiczne decyzje dotyczące inwestycji w nowe kopalnie, wysyłania statków do Nowego Świata oraz zatrudniania cenionych rzemieślników. Zbuduj ekonomiczne imperium i gość w swoich progach możnych patronów dysponujących nieprzebranymi wpływami i środkami. Wszystko po to, by zyskać sławę i prestiż! Wybieraj klejnoty uważnie, aby zdobyć karty rozwoju, które zwiększą Twoje wpływy i zapewnią Ci bonusy, które z kolei pozwolą na jeszcze cenniejsze inwestycje, co skłoni arystokratów do składania Ci prestiżowych wizyt, a splendor jest właśnie tym, co w tej grze decyduje o zwycięstwie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Magnaci : gra o Rzeczpospolitą : Boże Igrzysko [Gra planszowa] / Jaro Andruszkiewicz i Waldek Gumienny. - Opole : Vertima ; copyright 2016. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 30 x 30 x 7 cm.
Czas gry 60 minut
Liczba graczy 2-5
Zawartość pudełka: kartonowa plansza, kolorowa instrukcja wraz z przykładami, 65 kart Familii, 25 kart Konfliktów, 25 kart Praw, 4 karty Senatorów, 192 kartonowe znaczniki (12 Królów, 5 Przewaga/Dominacja, 175 Posiadłości), 17 drewnianych znaczników (5 Sejm Niemy, 1 Czarne Chmury, 1 Twierdza, 1 Klasztor, 1 Pałac, 3 Rozbiór, 5 Magnatów), kartonowa wypraska, woreczki strunowe na komponenty, karta pomocy oraz konspekt lekcji historii
Boże Igrzysko: Magnaci, to nowoczesna gra planszowa, szybka, pozbawiona losowości, a w zamian pełna sarmackiego klimatu i interakcji. Przeniesie Cię w świat magnackich intryg i walki o władzę, które targały Rzeczpospolitą Obojga Narodów od jej rozkwitu w okresie unii lubelskiej, aż po Targowicę i upadek państwa polsko – litewskiego. Gracze wcielają się w role magnatów, którzy dążą do rozwoju potęgi własnego rodu w sprzyjającym fortunie momencie: szczytowego rozkwitu Unii Polski i Litwy. Do walki o prestiż i posiadłości ziemskie stają najznamienitsze familie: Lubomirscy, Potoccy, Radziwiłłowie, Sapiehowie i Zamoyscy. Każdy z graczy dysponuje talia kart, przedstawiającą znane osobistości z jego familii. Niektóre z tych postaci to ludzie wybitni, zdolni zepsuć każde przedsięwzięcie, jakie im się powierzy... Chyba że dzięki decyzjom gracza nawet owi mali czynią dla jego familii wiele. Podczas rozgrywki gracze będą zarządzać talią swych postaci tak, by w konkurencji z innymi osiągnąć jak najwięcej na każdej z płaszczyzn życia Rzeczpospolitej. Wpływy graczy ścierać się będą przy kształtowaniu polityki wewnętrznej państwa, a także w odpowiedzi na zewnętrzne zagrożenia i szanse wynikające z sytuacji międzynarodowej. I tak jak to miało miejsce w rzeczywistości, los kraju będzie wynikiem sumy działań najpotężniejszych magnackich familii. Jeśli gracze zatracą się we wzajemnej walce o tytuły i przewagi, Rzeczpospolita upadnie pod naporem ościennych mocarstw. Grającego w Magnatów czeka wiele trudnych dylematów. Najznamienitsi członkowie familii zapewnią korzystne prawa w Sejmie i prestiżowe stanowiska w Senacie. Łatwo też zrealizują wolę Monarchy, dzięki nim familia zdobędzie majątki i potęgę. Ale w jaki sposób gracz poradzi sobie z pozostałymi wyzwaniami? Kto podejmie się wyprawy na Inflanty? Czy znów - z braku innych kandydatów - na czele wojsk chroniących kraj przez najazdem staną „Pierzyna”, „Dziecina” i „Łacina”? Czy wystarczy determinacji, by ruszyć na odsiecz Wiednia? Czy ktoś uratuje Ojczyznę przed zaborami?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Logic Cards : zestaw niebieski [Gra karciana] / autor Kristaps Auzans ; ilustracje Reinis Petersons. - Wydanie 2. - Konin : G3, 2018. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 10 x 7 x 2 cm.
Liczba graczy 1
Zawartość pudełka: 53 karty z zadaniami o zróżnicowanym stopniu trudności, instrukcja z odpowiedziami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Logic Cards : zestaw żółty [Gra karciana] / autor Kristaps Auzans. - Konin : G3, 2015. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 10 x 7 x 2 cm.
Liczba graczy 1
Zawartość pudełka: 53 karty, instrukcja z odpowiedziami
Daj upust swojej wyobraźni i otwórz umysł na to, co na pierwszy rzut oka niewidoczne. Zmierz się z podchwytliwymi zadaniami matematycznymi i wymagającymi nieszablonowego myślenia zagadkami logicznymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pośród Gwiazd : zmagania konstruktorów stacji kosmicznych [Gra karciana] / Vangelis Bagiartakis. - Gliwice : Portal Games ; copyright 2014. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 28 x 19 x 7 cm.
Czas gry 30 minut
Liczba graczy 2-4
Zawartość pudełka: 162 karty, w tym: 116 kart lokacji, 4 karty Głównych Reaktorów, 16 kart Reaktorów, 12 kart Konfliktów, 8 kart Zadań, 4 karty pomocy, 2 karty Głównego Reaktora rasy Vak, a także: 35 żetonów pieniędzy, 4 żetony graczy, 8 żetonów Ras, 1 żeton rundy, 1 żeton kierunku, 1 plansza punktacji, 20 kryształów energii , 1 instrukcja.
Wojna skończona! Rusza budowa sieci stacji kosmicznych, które scalą przestrzeń Sojuszu. Która z nich przyćmi pozostałe i stanie się symbolem nowych czasów? „Pośród Gwiazd” to gra karciana, w której gracze konstruują stacje kosmiczne. Ich zadaniem jest stworzyć stację z elementów, które przyniosą najwięcej punktów zwycięstwa. By to osiągnąć, muszą panować nad krążącą między nimi pulą kart i zdobywać z niej najlepsze sektory dla swojej konstrukcji. „Pośród Gwiazd” łączy w sobie proste zasady, frajdę budowania własnej stacji kosmicznej i emocje rywalizacji z innymi graczami. To wymarzona pozycja dla miłośników kosmosu i towarzyskich rozgrywek! Co turę dostajesz zestaw kart lokacji. Jedną z nich dołączysz do swojej stacji. Pozostałe karty dasz następnemu graczowi. Od poprzedniego otrzymasz nowy zestaw. Wybieraj optymalne rozwinięcie bazy! Kontroluj oddawane karty! Zdobądź najwięcej punktów zwycięstwa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Takenoko [Gra planszowa] / autor Antoine Bauza ; [ilustracje] Nicolas Fructus, Picksel, Yuio. - Gdańsk : Rebel ; [2019]. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 28 x 28 x 8 cm.
Czas gry 45-60 minut
Liczba graczy 2-4
Zawartość pudełka: 28 płytek pól uprawnych, 28 zielonych pędów, 26 żółtych pędów, 24 różowe pędy, 20 kanałów nawadniania, 9 żetonów usprawnień, 46 kart celów, 4 plansze graczy, 8 żetonów akcji, kość pogody, figurka pandy, figurka ogrodnika, instrukcja
Dawno temu Cesarz Chin w geście przyjaźni ofiarował Cesarzowi Japonii wielka pandę. Tobie zaś przydzielono wymagające zadanie zaopiekowania się bambusowym ogrodem, by panda miała gdzie mieszkać. Uprawiaj i nawadniaj tarasy z pędami bambusa, aby jedyne jedzenia jakie jest przez nią akceptowane, rosło w obfitości. Jednak przede wszystkim pilnuj, aby to święte stworzenie nie pożarło wszystkich młodych pędów. W tej grze będziesz realizował z innymi ogrodnikami o względy cesarza. Sadź, nawadniaj, buduj palisady, przewiduj pogodę i nie daj się przechytrzyć konkurentom oraz wiecznie głodnej pandzie. Dzięki prostym zasadom, niebanalnym wyborom i przepięknemu wykonaniu gra spodoba się niemal każdemu. Daj porwać się czarowi japońskich ogrodów i zasiądź do gry z przyjaciółmi bądź rodziną!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F2
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 Cudów Świata - Pojedynek [Gra planszowa] / Antoine Bauza & Bruno Cathala ; artwork Miguel Coimbra. - [Gdańsk] : Rebel ; [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 29 x 29 x 8 cm.
Czas gry 30 minut
Liczba graczy 2
Zawartość pudełka: 1 plansza do gry, 66 kart Budowli, 7 kart Gildii, 12 kart Cudów, 4 znaczniki militarne, 10 żetonów postępu, 1 pion konfliktu, 31 monet, notes punktacji, instrukcja, podsumowanie zasad
Poprowadź swoją cywilizację do świetności, dbając o jej rozwój militarny i naukowy oraz konstruując niezwykłe Budowle i Cuda. „7 Cudów Świata: Pojedynek” to gra dla 2 graczy, która wykorzystuje niektóre z głównych założeń bestselleru „7 Cudów Świata”, ale oferuje również nowe, specjalnie dopasowane do gry dwuosobowej, wyzwania. W „7 Cudach Świata: Pojedynek” istnieją 3 drogi do zwycięstwa: dominacja militarna, dominacja naukowa i zwycięstwo cywilne. Gra wprowadza nowatorski sposób dobierania kart, rozwoju naukowego i konfliktów militarnych oraz zawiera 12 różnych Cudów, zapewniając wiele różnorodnych i angażujących rozrywek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 Cudów Świata [Gra planszowa] / Antoine Bauza. - [Gdańsk] : Rebel ; [2015]. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 29 x 29 x 8 cm.
Czas gry 30 minut
Liczba graczy 2-7
Zawartość pudełka: 7 plansz Cudów Świata, 7 kart Cudów Świata, 49 kart I Era, 49 kart II Era, 50 kart III Era, 46 żetonów Konfliktu, 24 monety o wartości 3, 46 monet o wartości 1, 1 notes punktacji, 1 instrukcja, 2 karty wariantu dla 2 graczy .
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Koncept Kids Zwierzaki [Gra planszowa] / Gaetan Beaujannot, Alain Rivollet ; ilustracje Eric Azagary. - Gdańsk : Rebel ; [2018]. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 28 x 28 x 5 cm.
Czas gry 20 minut
Liczba graczy 4-12
Zawartość pudełka: plansza, 110 kart , 16 plastikowych ramek, plastikowa podstawka, skrócony opis zasad, instrukcja
"Koncept KIDS - Zwierzaki" jest nową wersją gry "Koncept", w którą mogą grać dzieci od lat 4. Użyj symboli na planszy, aby inni gracze odgadli nazwę zwierzaka i razem cieszcie się zwycięstwem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Camel up : przebiegłe wielbłądy [Gra planszowa] / autor Steffen Bogen ; ilustracje Chris Quilliams. - Hamburg : Eggertspiele, copyright 2019. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 30 x 30 x 7 cm.
Czas gry 30 min.
Liczba graczy 3-8
Zawartość pudełka: 1 plansza, 1 piramida, 5 kolorowych wielbłądów, 2 szalone wielbłądy, 5 kolorowych kostek, 1 szara kostka, 40 kart typowania, 8 kar sojuszu, 20 kafelków typowania, 5 kafelków piramidy, 8 kafelków widowni, 80 monet, 1 znacznik gracza rozpoczynającego, 1 instrukcja.
„Camel up: Przebiegłe Wielbłądy” to nowa wersja planszowego bestselleru, zdobywcy mnóstwa nagród w tym prestiżowego tytułu Spiel des Jahres w 2014 roku. W pudełku czekają na Ciebie wspaniałe, ulepszone komponenty, dodatkowe warianty oraz jeszcze więcej szalonej zabawy! Zasiądź w loży i kibicuj! Który wielbłąd jest Twoim faworytem? Który okaże się czarnym wielbłądem wyścigu? Typuj zwycięzców i przegranych. Daj się ponieść atmosferze gonitwy, ale bądź czujny! To przebiegłe wielbłądy i mogą zrobić Cię w konia! Musisz wykazać się świetną intuicją, aby szejk wypłacił Ci bajeczną nagrodę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry 30 min.
Liczba graczy 3-8
Zawartość pudełka: 110 kart, 1 instrukcja, 7 drewnianych figurek.
Najszybsze wielbłądy świata w kolejnym przebiegłym wyścigu! Bogaty szejk zaprasza Was na trybuny i rozdaje karty! Będziecie kibicować, planować ruchy swoich faworytów i typować, który wielbłąd wygra, a który będzie ostatni! Czeka na Was nowa trasa z pułapkami, burzami piaskowymi i dodatkowymi wariantami typowania! Ale pamiętajcie... to przebiegłe wielbłądy. Mogą Was zrobić w konia! Wielki hit „Przebiegłe wielbłądy” teraz jako gra karciana! Większe emocje w mniejszym pudełku!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Arboretum [Gra karciana] / gra autorstwa Dana Cassara ; z ilustracjami Beth Sobel. - Gdańsk : Rebel ; [2020]. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 13 x 18 x 4 cm.
czas gry 30 minut
Liczba graczy 2-4
Zawartość pudełka: 80 kart, notes punktacji i instrukcja
Nie ma chyba miejsca, w którym piękno natury objawiałoby się tak wyraziście, jak w tętniącym feerią barw ogrodzie botanicznym. W „Arboretum” starannie planujecie alejki drzew, aby odwiedzający goście mogli podziwiać rozwijające się kolorowe pąki i liście. Słodka wiśnia, aromatyczny dereń czy potężny dąb – każde drzewo ma swoje miejsce w tej oazie spokoju. Niech Was nie zwiedzie jednak błogi temat gry, bo u jej podstaw leży rywalizacja. Wybierajcie mądrze, które karty drzew zasadzić, a które zostawić na ręce – tylko najlepszy architekt krajobrazu podbije serca miłośników natury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra o tron - Królewski namiestnik [Gra karciana] / Bruno Cathala. - Kraków : Galakta ; copyright 2016. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 13 x 13 x 4 cm.
Czas gry
Liczba graczy 2-4
Zawartość pudełka: 35 kart postaci, 14 kart towarzyszy, 1 karta Varysa, 4 żetony Trójokiej Wrony, 7 żetonów chorągwi, 1 instrukcja
Wieść niesie, że król Westeros pragnie mianować nowego Namiestnika. Chcesz zatrudnić Varysa, aby podszepnął twoje imię wielu szlachetnie urodzonym i namówił ich do poparcia cię w staraniach o ten zaszczytny tytuł – jednak nie tylko ty wpadłeś na ten pomysł. W „Królewskim Namiestniku” od dwóch do 4 graczy zmierzy się w pełnej podstępów walce o przychylność wielkich rodów Westeros i przyjęcie ich chorągwi. Czy uda im się zdobyć zaszczytny tytuł Królewskiego Namiestnika?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kingdomino [Gra planszowa] / Bruno Cathala ; [ilustracje] Cyril Bouquet. - Warszawa : Foxgames ; copyright 2019. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 28 x 19 x 7 cm.
Czas gry 25 minut
Liczba graczy 2-4
Zawartość pudełka: 4 płytki startowe, 48 płytek domina, 8 drewnianych znaczników króla, 4 trójwymiarowe zamki, instrukcja
Wciel się w rolę władcy i rozwiń najwspanialsze królestwo! Poznaj światowy hit, w którym zakochały się setki tysięcy graczy na całym świecie. Dzięki połączeniu zasad domina i nowoczesnej gry planszowej „Kingdomino” szybko stało się międzynarodowym przebojem. Proste i intuicyjne reguły pozwalają od razu cieszyć się pełnią rozgrywki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F2
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Dla Bystrzaków)
(Septem)
Dowiedz się więcej i zostań gwiazdą rocka! Przygotuj się na niezłą rockandrollową jazdę! Gitara pojawiła się w Europie około XII wieku i na dobre zadomowiła się w Hiszpanii. Stała się tam wręcz instrumentem narodowym. W 1935 roku George Beauchamp używając prostych narzędzi, kawałków drutu oraz magnesów, skonstruował pierwszy przetwornik gitarowy. Czy wyobrażasz sobie największe przeboje Jimiego Hendriksa, Led Zeppelin, Pata Metheny'ego, Pink Floyd, Metalliki albo Carlosa Santany bez charakterystycznych dźwięków nie do podrobienia? Bez wyjątkowego brzmienia gitary elektrycznej? Nie na darmo Stare Dobre Małżeństwo śpiewało: „Woli gitarę mieć za żonę, z gitarą bierze ślub”. Gitara gra tak głośno, jak chcesz. Możesz pożyczyć ją przyjacielowi. Gitara nie wychodzi na kręgle z innymi gitarami. Nie musisz mieć makijażu, by czule się do niej przytulić, i nigdy nie boli jej wzmacniacz. Poza tym nie jest żadnym obciachem korzystać z kursów gry na „wiośle”, a ta książka idealnie się do tego nadaje! Niezależnie od tego, czy planujesz karierę rockowego idola, czy po prostu chciałbyś poimprowizować trochę ze znajomymi, ten podręcznik wraz z płytą stanowi najbardziej przystępny zestaw do nauki podstaw gry na gitarze elektrycznej. Weź ją w ramiona! Działanie gitary, przetworników i uzyskiwanie zamierzonych efektów. Od prostych akordów po soczyste, rozpalające riffy. Motywy w różnych stylach - rock klasyczny i progresywny, heavy metal, hip-hp. Power chordy i figury rytmiczne. Solówki oraz bluesowa i rockandrollowa gitara prowadząca. Różne zagrywki - od rockabilly po rap rock. Konserwacja Twojego sprzętu. Podróżniku, odkrywco, wolny człowieku... Seria „Dla bystrzaków” to niezbędnik każdego poszukiwacza wiedzy. Książki pisane lekkim stylem pełne są humoru, a jednocześnie zawierają czytelne informacje, przygotowane przez specjalistów w swoich dziedzinach. Dzięki nim odkryjesz, że potrafisz chłonąć wiedzę niczym gąbka, dobrze się przy tym bawiąc. Świetna lektura przy śniadaniu, w łóżku, w podróży i na bezludnej wyspie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Red7 [Gra karciana] / autorzy Carl Chudyk & Chris Cieslik ; projekt graficzny Alanna Cervenak. - [Arlington] : Asmadi Games ; copyright 2018. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 11 x 16 x 3 cm.
Czas gry 5-30 minut
Liczba graczy 2-4
Zawartość pudełka: 56 kart, instrukcja
Wygrywasz albo odpadasz! Fantastyczna! Genialna! Tak gracze mówią o Red7. Ta mała i niepozorna gra zdobyła nominacje do Golden Geek Award 2014 w aż 4 kategoriach (najlepsza gra innowacyjna, karciana, rodzinna i imprezowa). W Polsce otrzymała tytuł ZŁOTA GRA 2015. Jak to możliwe, że 7 liczb, 7 kolorów i 7 zasad na 49 kartach wdarło się przebojem do światowej czołówki gier? Tego się nie da opisać. Po prostu wybierz jeden z trzech wariantów i zagraj! Na koniec gry musisz wygrywać albo odpadasz z gry!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cywilizacja : poprzez wieki [Gra planszowa] / Vlaada Chvatil. - Gdańsk : Rebel ; [2020] - 1 pudełko (wiele elementów) ; 37 x 26 x 8 cm.
Czas gry 120+ minut
Liczba graczy 2-4
Zawartość pudełka: tor kart, plansza kultury, plansza nauki, plansza militarna, plansza epok, 4 plansze cywilizacji, 179 kart cywilnych, 150 kart militarnych, 250 plastikowych znaczników w 4 kolorach, 28 drewnianych znaczników w 4 kolorach, arkusz z naklejkami, 4 karty pomocy, instrukcja, podręcznik
To Twoja szansa na zmianę biegu historii! Na początku będziesz władać nielicznym ludem, który ma szanse przerodzić się w wielką cywilizację. Buduj farmy i kopalnie, by zdobyć żywność i surowce, które staną się podstawą do rozwoju Twoich miast. To dzięki nim Twoja cywilizacja będzie rozwijać się technologicznie, wprowadzisz nowe ustroje społeczne i zbudujesz wiekopomne cuda. Umocnij armię, by broniła i poszerzała granice Twojego terytorium, i wybierz mądrych przywódców, których dokonania pozwolą Ci prześcignąć cywilizacje innych graczy. Pamiętaj – dzięki swoim umiejętnościom politycznym zapiszesz nowe karty historii ludzkości. Powodzenia! Silna ekonomia, zaawansowane technologie, zadowoleni obywatele, oświecony rząd i rozbudowana armia – Twoja cywilizacja musi radzić sobie w wielu obszarach. W niektórych możesz być wybitny, ale nie wolno Ci zapomnieć o rozwoju pozostałych. Dopasuj strategię do własnych preferencji. Twoi przeciwnicy spróbują zdominować rozgrywkę – uciekną się do wojen albo polityki – bądź więc czujny! Nie zapominaj też o potrzebach wyższego rzędu, bowiem w zmaganiach zwycięży cywilizacja o najbardziej rozwiniętej i wpływowej kulturze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy [Gra planszowa] / Vlaada Chvatil. - Gdańsk : Rebel ; [2016]. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 23 x 16 x 6 cm.
Czas gry 15 minut
Liczba graczy 2-8
Zawartość pudełka: 16 kafelków agentów w dwóch kolorach, 1 kafelek podwójnego agenta, 7 kafelków niewinnych obserwatorów, 1 kafelek zabójcy, 40 kart kluczy , 1 instrukcja, 1 podstawka, 1 klepsydra, 200 kart z 400 kryptonimami
Dwóch rywalizujących szefów zna tożsamość 25 agentów. Członkowie ich drużyn znają tylko ich kryptonimy. Każda drużyna chce skontaktować się jako pierwsza z wszystkimi swoimi agentami. Ich szefowie dają im jednorazowe wskazówki, które mogą odnosić się do wielu słów na kartach. Drużyny próbują odgadnąć, które wyrazy należą do ich zespołu, unikając przy tym słów należących do przeciwników. Pomyłka w kontakcie spowoduje ujawnienie agenta drużyny przeciwnej, a w najgorszym naszym śladem ruszy bezlitosny zabójca. „Tajniacy” - wszystkie wskazane słowa prowadzą do wygranej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F2
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry 30 min.
Liczba graczy 2-5
Zawartość pudełka: 30 kafli ścieżki, 1 kafel startowy, 1 kafel celu, 20 kart, 1 drewniana figurka Leo, grzywa Leo (5 puzzli), 1 budzik, instrukcja
Lew Leo musi wybrać się do fryzjera, ponieważ grzywa dosłownie go przerasta! Rusza więc do salonu Kędziorka. Wcale mu się jednak nie spieszy i co rusz ucina sobie pogawędkę ze spotkanymi po drodze zwierzętami. Zapamiętujcie, kogo spotyka Leo i wspólnymi siłami postarajcie się przyprowadzić go do fryzjera, zanim grzywa za bardzo się rozrośnie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia F2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ostatni taki szczyt / Mick Conefrey ; przełożył [z angielskiego] Robert J. Szmidt. - Białystok : Mova, 2021. - 359 stron : ilustracje, mapy ; 21 cm.
Historia zdobycia trzeciego najwyższego szczytu ziemi. Przyćmiona obecnie przez popularniejszy Mount Everest Kanczendzonga uchodzi za najbardziej niedostępny z ośmiotysięczników. Historia podbojów tego szczytu ma swój początek w 1905 roku, kiedy to jego zbocza szturmował między innymi okultysta Aleister Crowley. Pół wieku później dwaj Brytyjczycy dotarli na upragnioną wysokość 8586 metrów n.p.m. W maju 1992 roku podczas ataku szczytowego na Kanczendzongę zaginęła jedna z najwybitniejszych himalaistek świata, Wanda Rutkiewicz. Autor snuje barwną, pełną swady opowieść, której podstawą są wywiady, pamiętniki i niepublikowane dotąd materiały. „Ostatni taki szczyt” to książka o marzeniach i determinacji oraz tragediach i uporze himalaistów w dotarciu na szczyt potężnej i majestatycznej Kanczendzongi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796/799 (1 egz.)
Wypożyczalnia F2
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 796/799 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej